بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقد و بررسی روتر بیسیم میکروتیک RB941-2nd-tc HAP Lite

نقد و بررسی روتر بیسیم میکروتیک RB941-2nd-tc HAP Lite

اگر برای محل کار یا خانه دنبال یکی از روترهای بی‌سیم خوش‌قیمت و کاربردی بازار هستید که خیالتان را راحت کند، با نقد و بررسی روتر بیسیم میکروتیک RB941-2nd-tc HAP Lite همراه فروشگاه اینترنتی هدف باشید.

Mikrotik یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده انواع تجهیزات مخابراتی و شبکه در دنیاست که محصولات متنوع آن از جمله انواع روترهای قدرتمند این شرکت در بازار ایران به فروش می‌رسد. این برند سبد کالایی متنوعی دارد و محصولات آن جزو پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

یکی از تجهیزاتی که مراکز اداری و دفاتر کاری به آن نیاز دارند روتر است که نه‌تنها به طور مستقیم به اینترنت متصل می‌شود، بلکه اینترنت را به‌صورت باسیم یا بی‌سیم بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد. اگر دنبال خرید یک روتر بی‌سیم قوی و خوش‌قیمت برای دفاتر کوچک و متوسط هستید روتر بیسیم میکروتیک RB941-2nd-tc HAP Lite با انواع شبکه‌های ارتباطی، پشتیبانی از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، سازگاری با سیستم عامل میکروتیک روتر و پشتیبانی از پورت‌های مختلف می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد.

البته می‌توانید قیمت انواع روتر موجود در بازار را بررسی کنید و بعد از مقایسه نسبت به خرید روتر بیسیم میکروتیک RB941-2nd-tc HAP Lite تصمیم بگیرید. با ادامه این نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده