بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو T15 : زیبا، مدرن و هوشمند

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو T15 : زیبا، مدرن و هوشمند

پس از بررسیِ ساعت‌های هوشمند هایلو LS02 و Haylou Solar LS05 هم اکنون به سراغ بررسی ایرفون هایلو T15 رفته ایم. این ایرفون زیبا و باکیفیت، در کنار قیمت رقابتی خود حجم زیادی از امکانات جانبی را نیز در خود جای داده است. بر اساس گفته‌های این شرکت چینی، در طراحی هندزفری T15 از بدن شاهین الهام گرفته شده و همین امر موجب شده تا گاها نام این ایرفون را تحت عنوان Haylou Falcon نیز بشنویم. کیس هندزفری Haylou T15، علاوه بر این که محلی برای نگهداری و شارژ ایرفون‌ها‌ می‌باشد؛ از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند و با اتصال کابل مناسب آن می‌توانید از کیس هایلو به عنوان یک پاوربانک استفاده نمایید. اگر به دنبال این هستید که با خرید یک هندزفری بلوتوثی، صاحب یک پاوربانک رایگان شوید؛ در ادامه با نقد و بررسی ایرفون هایلو T15 با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

سبک، زیبا و مقاوم

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

هندزفری هوشمند هایلو T15، دارای ساختاری کاملا ارگونومیک هستند و به راحتی در گوش جای می‌گیرند. ساختار و نرمی جنس این آن ها به گونه‌ای است که در دراز مدت شما را اذیت نخواهد کرد و تجربه شیرینی از شنیدن موزیک و یا مکالمه را در اختیار شما خواهد گذاشت. جالب است بدانید که وزن هر کدام از ایرفون‌های هایلو تنها 3.7 گرم بوده و این مسئله موجب می‌شود که شما حتی حضور آن‌ها در گوش خود حس نکنید!

خوشبختانه هایلو T15 به استاندارد IPX5 مجهز شده که همین مسئله موجب می‌شود در برابر نفوظ گرد و غبار، عرق و همچنین قطرات باران مقاوم باشد. بر همین اساس به راحتی می‌توانید حتی در زمان ورزش نیز از این ایرفون دوست داشتنی استفاده کنید.

 

مدرن، باکیفیت و مجهز به آخرین تکنولوژی روز

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

هایلو T15 به تراشه بلوتوث 5.0 مجهز شده و در کوتاه ترین زمان به دستگاه شما وصل خواهد شد. با استفاده از این هندزفری قادر خواهید بود تا به لپتاپ، موبایل و حتی کامپیوتر خود متصل شده و از آن به عنوان خروجی صدا استفاده نمایید. به لطف بلوتوث 5، کیفیت ارتباط بسیار بهتر شده و تاخیرصدا نیز به شکل چشم گیری کاهش یافته است. خوشبختنه هندزفری Haylou T15 به میکروفون و قابلیت پخش صدای استریو مجهز شده وبه همین دلیل شما می‌توانید از این ایرفون، حتی برای انجام بازی‌های آنلاین نیز استفاده نمایید.

هایلو در آخرین نسخه از ایرفون‌های خود از قابلیتی تحت عنوان master-slave switch استفاده کرده است که بر این اساس، هر دو ایرفون با یکدیگر هماهنگ بوده و قادر به سوئیچ کردن بین آن‌ها هستید. به زبان ساده تر در هر لحظه می‌توان تنها از یک ایرفون استفاده کرد و یا با استفاده از هر دو ایرفون، اقدام به پخش موسیقی در حالت استریو نمود. پس از اولین اتصال ایرفون هایلو تی 15 با دستگاه شما، در دفعات بعدی، این ایرفون به صورت اتومات به آن متصل خواهد شد و برای این کار، تنها کافیست که ایرفون را از کیس آن جدا نمایید. برای قطع اتصال نیز تنها کافیست که با لمس طولاتی مدت روی ایرفون آن را خاموش نموده و یا آن را داخل کیس قرار دهید.

 

سریع، دستور پذیر و هوشمند

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

هایلو این بار توجه زیادی به گیمرها داشته که نمونه‌ای از این توجهات در قابلیت Zero Latency دیده می‌شود. بر اساس گفته‌های هایلو، میزان تاخیر صدا (فاصله میان پردازش تصویر وصدا) در ایرفون هایلو T15، نزدیک به صفر بوده و این ایرفون در پردازش صدا، عملکردی شبیه به هندزفری‌های باسیم خواهد داشت. علاوه بر این Haylou T15 به تکنولوژی DSP مجهز شده که موجب می‌شود هم در زمان پخش صدا و هم در زمان انتقال صدا (مکالمه) از میزان نویز کاسته شده و شفافیت صدا افزایش یابد.

ژستورها (Gestures) یا دستورات حرکتی بسیار کاربردی به ایرفون‌های هایلو اضافه شده است. این ژستورها سریع و قابل اعتماد بوده و کار کردن با آن‌ها بسیار لذت بخش است. سنسور ایرفون‌ هایلو T15 حساس به لمس بوده و نیاز به فشار زیاد و... ندارد. در ادامه نگاهی به تمامی ژستورهای این ایرفون دوست داشتنی خواهیم داشت و به نحوه استفاده از هرکدام اشاره خواهیم کرد.

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

پاسخ دادن به تماس و قطع کردن مکالمه : دوبار لمس کوتاه هندزفری

رد تماس : لمس مداوم هندزفری به مدت 1 تا 2 ثانیه

پخش و یا توقف موزیک : یک لمس کوتاه هندزفری

رفتن به موسیقی قبلی : دوبار لمس سریع هندزفری گوش راست (R)

رفتن به موسیقی بعدی : دوبار لمس سریع هندزفری گوش چپ (L)

فعال کردن حالت گیمینگ : سه بار لمس سریع هندزفری گوش راست

فعال کردن دستیار صوتی (سیری،بیکسبی،گوگل) : سه بار لمس سریع هندزفری سمت چپ


در پایان این بخش بد نیست اشاره کنیم که استفاده مداوم از حالت گیمینگ، موجب کاهش سریع‌تر شارژ باتری خواهد شد.

 

هندزفری و پاوربانک، در یک جعبه!

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

کیس موجود در جعبه هندزفری Haylou T15، علاوه بر این که محلی برای نگهداری و شارژ ایرفون‌ها‌ می‌باشد؛ از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند و با اتصال کابل مناسب آن می‌توانید از کیس هایلو به عنوان یک پاوربانک استفاده نمایید. این کیس ظرفیت شارژ 2200 میلی آمپر ساعتی دارد که با استفاده از آن می‌توانید بیش از نیمی از حجم باتری اکثر موبایل‌های موجود در بازار را شارژ نمایید!

هر کدام از ایرفون‌ها به یک باتری 43 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که به گفته هایلو، با هر بار شارژ کامل آن‌ها قادر به 2 ساعت پخش مداوم موسیقی خواهید بود. در صورتی که کیسِ هندزفری شما از شارژ کامل بهره مند باشد؛ با استفاده از آن قادر خواهید بود که نزدیک به 45 روز از ایرفون‌های خود استفاده نمایید. شارژ کامل هر ایرفون نزدیک به 90 دقیقه زمان خواهد برد و برای شارژ کامل کیس، به 4 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

بد نیست بدانید که مقدار شارژ کیس از طریق LED‌های موجود بر روی آن قابل ارزیابی بوده و معیار آن به شکل زیر است:

3 چراغ روشن : شارژ کیس کامل است.

2 چراغ روشن : کیس هندزفری نزدیک به 65 درصد شارژ دارد.

1 چراغ روشن : کیس هندزفری نزدیک به 30 درصد شارژ دارد.

1 چراغ چشمک زن : شارژ کیس کمتر از 10 درصد می‌باشد.

 

سخن پایانی

 

خرید هندزفری هایلو T15

 

هندزفری هایلو T15، یک هندزفری باکیفیت با مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردیست که امروزه توانسته به خوبی خود را در بازار نشان دهد. قیمت هندزفری Haylou T15 در کنار امکاناتی همچون، حالت گیمینگ، نویزگیر باکیفیت با تکنولوژی DSP، پشتیبانی از ژستورهای حرکتی و... سبب شده که این ایرفون از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر به دنبال خرید یک هندزفری بلوتوث با کیفیت و درعین حال، خوش قیمت هستید؛ قطعا خرید ایرفون هایلو T15 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارگیری در سبد خرید شما باشد.

 

نقاط قوت :

  • شارژدهی طولانی
  • شفافیت صدای بالا
  • پشتیبانی از حالت گیمینگ با نرخ تاخیر نزدیک به صفر
  • بهره مندی از ژستورهای حرکتی
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرد غبار

 

نقاط ضعف :

  • حجم صدای کم


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده