مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقد و بررسی لپ تاپ IdeaPad Creator 5 | لپ تاپ حرفه ای برای تولید محتوا!

نقد و بررسی لپ تاپ IdeaPad Creator 5 | لپ تاپ حرفه ای برای تولید محتوا!

لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5 یک لپ تاپ حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به کار تولید محتوا است. شرکت لنوو (Lenovo) که در ساخت انواع لپ تاپ مالتی مدیا و گیمینگ مهارت دارد، در سری لپ تاپ‌های جدید خود به‌دنبال رفع نیاز افرادی است که لپ تاپ ابزار اصلی آن‌ها برای تولید محتوا است. استفاده از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti از سری درایور NVIDIA Studio باعث شده بتوانید با کیفیت بسیار عالی مشغول کار طراحی گرافیک، طراحی سه‌ بعدی، انیمیشن و ساخت و تدوین و ویدئو شوید. با مجموعه هدف از برترین مجحموعه های خرید و فروش لپ تاپ همراه باشید.

لپ تاپ IdeaPad Creator 5 از پردازند‌ه‌ی قدرتمند نسل دهمی Intel Core i7 استفاده می‌کند. سرعت این پردازند‌ه‌ی چهار هسته‌ای در هنگام انجام محاسبات سنگین در حالت توربو تا 5 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. کارت گرافیک حرفه‌ای GeForce GTX 1650 Ti با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هم علاوه بر کار تولید محتوا حتی برای تجربه بازی‌های ویدیویی با کیفیت تصویر بالا مناسب است. در کنار این ترکیب سخت‌افزاری قدرتمند از 16 گیگابایت حافظه‌ی رم هم استفاده شده تا در مجموع بتوانیم IdeaPad Creator 5 را جز لپ تاپ‌های پر قدرت بازار در نظر بگیریم.

لنوو در طراحی این سری لپ تاپ ها سعی کرده که مانند لپ تاپ‌های گیمینگ، امضایی روی طرح‌های خود داشته باشد. IdeaPad Creator 5 لبه‌هایی با خط‌های کج داشته و رنگ خاص خزه‌ای تیره، ظاهر آن را به نسبت سایر لپ تاپ‌ها متمایز کرده است. همانند لپ تاپ‌های مخصوص بازی این لپ تاپ هم طراحی درشت‌تری به نسبت لپ تاپ‌های مالتی مدیا دارد، زیرا برای افزایش بازدهی سخت‌افزار، از سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای‌تری در آن استفاده شده است. صفحه‌ نمایش با کیفیت Full HD و هارد دیسک ترکیبی HDD و SSD، از دیگر ویژگی‌های جذاب لپ تاپ آیدیاپد Creator 5 هستند. اگر به فکر کار تولید محتوا، طراحی گرافیک و ساخت ویدئو افتاده‌اید و به دنبال خرید لپ تاپ با کیفیت برای انجام کارهای خود هستید، حتما لپ تاپ لنوو کریتور5 را در لیست بررسی خود داشته باشید. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به این لپ تاپ خواهیم داشت.

 

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

 

اولین موردی که در نگاه اول به ظاهر IdeaPad Creator 5 توجه همه را به خود جلب می‌کند، رنگ خاص و متفاوت آن است. لنوو از رنگ خزه‌ای تیره (Dark Moss) در این سری لپ تاپ استفاده کرده است. متفاوت بودن این لپ تاپ به تنها رنگ خلاصه نمی‌شود و شاهد لبه‌های کج بر روی لپ تاپ هستیم که ظاهر IdeaPad Creator 5 را به نسبت لپ تاپ‌های دیگر متمایز می‌کند. بر روی قاب پشتی لپ تاپ هم از الگوی لبه‌های کج حاشیه‌ی لپ تاپ استفاده شده ودر دو طرف قاب به صورت موازی شاهد تغییر زاویه به سمت داخل هستیم. لوگوی Lenovo هم به صورت کج بالای قاب پشتی خودنمایی می‌کند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5 یک لپ تاپ 15.6 اینچی است که مانند لپ تاپ‌های مخصوص بازی (Gaming) بدنه‌ای مستحکم و درشتی دارد. به دلیل استفاده از کارت گرافیک و پردازنده‌ی قدرتمند بر روی لپ لپ نیاز به سیستم خنک‌کننده متفاوتی به نسبت لپ تاپ‌های مالتی مدیا است. بر روی لبه‌ی کناری و همچنین زیر لپ تاپ محفظه‌هایی برای ورود و خروج هوا درنظر گرفته شده تا سیستم عملکرد بهینه تری داشته باشد. ابعاد این لپ تاپ 359x249.6x24.9 میلی‌متر است. با توجه به این ابعاد می‌توان انتظار داشت که با وزن بیش از 2 کیلوگرم طرف باشیم. IdeaPad Creator 5 با وزن 2.2 کیلوگرمی، وزن بیشتری به نسبت لپ تاپ‌های معمولی دارد که با توجه به رده‌ی کاربری آن منطقی به‌نظر می‌رسد.

 

صفحه نمایش IdeaPad Creator 5

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

 

لنوو با شعار «همه‌ی جزییات مهم است» صفحه نمایش IdeaPad Creator 5 را معرفی می‌کند. همان‌طور که از یک لپ تاپ گمینگ انتظار می‌رود که صفحه نمایشی بهینه برای اجرای بازی با بالاترین نرخ نوسان تصویر را ارائه‌ دهد، از یک لپ تاپ مخصوص کار تولید محتوا و طراحی هم انتظار داریم که بالاترین شفافیت و دقت رنگ را در اختیار کاربران قرار دهد. همان‌طور که اشاره شد، صفحه نمایش IdeaPad Creator 5 یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است. پنل استفاده شده بر روی لپ تاپ IPS است که خود این مورد به تنهایی به افزایش دقت رنگ‌ها و شفافیت تصویر به نسبت پنل‌های دیگر کمک می‌کند. همچنین این پنل زاویه دید بسیار خوبی داشته و در زوایای مختلف کمترین میزان محوشدگی رنگ‌ها را دارد.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5 به صورت 100 درصدی از طیف رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. این طیف رنگی ویژه در نرم افزارهای طراحی گرافیک فتوشاپ (Photoshop)، ایلاستریتور (Illustrator)، این‌دیزاین (InDesign) و سایر نرم افزارهای شرکت Adobe تفاوت بین رنگ‌ها را با بیشترین جزییات به شما نمایش می‌دهد و باعث می‌شود انتخاب رنگ بسیار دقیق‌تری نسبت به طیف رنگی RGB قبل داشه باشید. برای علاقه‌مندان به طراحی گرافیک و همچنین نقاشی دیجیتال این مورد کاربرد بسیار زیادی دارد و می‌توانید با ترکیب دقیق‌تر رنگ‌ها، طرح‌های خاص و متفاوتی را ایجاد کنند.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

 

کیفیت تصویر صفحه نمایش IdeaPad Creator 5 از نوع Full HD با روزولوشن 1920x1080 است. لنوو در این لپ تاپ از روکش مات (Anti Glare) استفاده کرده تا نور محیط توسط نمایشگر منعکس نشود. به همین خاطر می‌توانید با خیال با راحت لپ تاپ در محیط‌های پر نور خارج از خانه هم کار کنید. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5 می‌توان به پشتیبانی آن از نرخ نوسان تصویر 144 هرتز اشاره کرد. این مورد باعث می‌شود که در هنگام تدوین ویدیو بتوانید به‌راحتی ویدیوهایی با فریم ریت بالای 60 را تدوین کرده و آن را پردازش کنید. خرید لپ تاپ IdeaPad Creator 5 یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کسانی است که به کار تولید محتوا دیجیتال علاقه دارند. همچنین لازم به ذکر است که در نوار بالایی پنل صفحه نمایش از یک وب‌کم با کیفیت HD استفاده شده که توانایی فیلم‌برداری 720p را نیز دارد و می‌توانید با کیفیت بسیار خوب ارتباط تصویری با آن داشته باشید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده